Dėl studentės radinio bulvėje inspektoriai apsilankė kavinėje ir pateikė savo išvadas

Prieš savaitę interneto erdvėje buvo intensyviai dalijamasi maitinimo įstaigoje užfiksuoto patiekalo, kuris klientei sukėlė nemažai streso, nuotrauka.

Kaip rašė Alfa.lt, Vilniaus universiteto studentė, užsukusi į šio universiteto Mokslinės komunikacijos ir informacijos centre (MKIC) esančią kavinę, buvo itin nemaloniai nustebinta.

Užsisakiusi vištienos su bulvėmis, mergina lėkštėje rado ne tik patiekalą.

Stalo įrankiais pradėjusi pjaustyti maistą, mergina pastebėjo šiek tiek sugedusią bulvės puselę, ją norėjo nupjauti, tačiau tuomet išvydo itin nemalonią staigmeną – nemažą kirminą.

„Iš pradžių buvau sutrikusi, negalėjau patikėti tuo, ką matau savo lėkštėje, net nežinojau, kaip elgtis. Gal 10 minučių sėdėjau, bijodama kažką pasakyti darbuotojai, po to, draugų prikalbinta, šiaip ne taip sugebėjau ne tik pranešti padavėjai, bet ir įkelti nuotraukas į socialinį tinklą“, – savo nemaloniais įspūdžiais su Alfa.lt pasidalijo mergina.

Kavinės padalinio vadovė: bulvė iš išorės atrodo sveika, bet perpjovus, pasirodo, sugedusi

Alfa.lt susisiekė su kavinės atstovais, kurie tikino, kad situacija yra nemaloni ir taip atsitiko dėl žmogiškosios klaidos, kai per neapsižiūrėjimą į patiekalą pateko sugedusi daržovė.

„Taip, tai yra labai mums nemaloni situacija. Bulvė atrodo iš išorės sveika, bet perpjovus, pasirodo, buvo sugedusi“, – Alfa.lt situaciją komentavo kavinės padalinio vadovė Jolanta Drėgvienė.

Anot jos, visos bulvės gaunamos iš ūkininkų, pastarieji daržoves augina be papildomų cheminių priemonių, todėl galimybė daržovei sugesti yra didesnė.

Kavinės atstovai situaciją taip pat pakomentavo ir socialinėje erdvėje, kurioje teigė, kad klientų nuogąstavimai nėra pagrįsti, kainos nėra didesnės nei aplinkinėse maitinimo įstaigose, taip pat studentams taikomos ir papildomos nuolaidos.

„Kainos yra suderintos su nuomotoju dar prieš penkis metus ir yra tikrai ne didesnės nei aplinkinėse įstaigose. Pavyzdžiui, dienos pietų kompleksas kainuoja nuo 2,40 iki 3,20 Eur, o visi MKIC darbuotojai ir studentai turi 10 proc. nuolaidą“, – socialinėje erdvėje rašė kavinės atstovai.

Anot jų, nukentėjusios studentės atsiprašė, grąžino pinigus už nupirktą maistą. Tai patvirtino ir pati studentė, kurios teigimu, kavinės darbuotojai dėl šios situacijos jautėsi nepatogiai.

VMVT atliko patikrinimą

Į internete paskelbtą studentės žinutę sureagavo ir Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos atstovai, jie atliko patikrinimą maitinimo įstaigoje.

„Vilniaus VMVT informuoja, kad tikrinimo metu įmonėje yra įdiegta Geros higienos praktikos taisyklių viešojo maitinimo įmonėms principais pagrįsta savikontrolės sistema, tačiau savikontrolės žurnalai pildomi nereguliariai. Patikrinimo metu nustatyta inventoriaus higienos pažeidimų (klientams skirtame šaldytuve-vitrinoje prisikaupę dulkių), be to, keturiems gamintiems patiekalams nebuvo pateiktos receptūros ir technologiniai aprašymai. Už nustatytus teisės aktų pažeidimus kavinės atsakingas asmuo iškviestas į Vilniaus VMVT administracinės sankcijos taikymui“, – teigiama VMVT išvadose.

Tiesa, itin rimtų pažeidimų kavinėje rasta nebuvo, produktai atitiko visas gamybai būtinas ir reikalingas sąlygas.

„Pažymėtina, kad patikrinimo metu maisto produktų ir gaminių su pasibaigusiu tinkamumo vartoti terminu nerasta, kavinėje maistas laikomas tinkamomis ir gamintojų nurodytomis sąlygomis, užtikrinamas maisto produktų atsekamumas, maisto tvarkymo (kryžminės taršos) pažeidimų nenustatyta“, – teigiama VMVT išvadose.

www.alfa.lt

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.