Savaitgalį įvedamas žiemos laikas: ruoškitės jau dabar!

Jau šį sekmadienį baigsis vasaros laikas ir 4 valandą ryto teks pasukti laikrodžius viena valanda atgal. Nors pamiegoti galėsime valanda daugiau, kaip tokius pokyčius padėti ištverti vaikams, nesutrikdyti jų miego tvarkaraščio ir jų biologinių laikrodžių?

Vaikai į bet kokius pokyčius reaguoja jautriau nei suaugę, be to, jiems gali būti sunku prisitaikyti prie naujo dienos ritmo. Laimei, iki sekmadienio dar yra pakankamai laiko, kad vaikai pirmadienį nepajustų jokių didelių pokyčių.

Štai keli triukai ir patarimai, kurie prie žiemos laiko padės lengviau priprasti tiek tėvams, tiek jų atžaloms.

1. Pavėlinkite laiką, kuomet jie turi gultis į lovą. Kasdien miegoti savo atžalas paguldykite 15 minučių vėliau, kol galiausiai jie po antklodėmis atsiduria visa valanda vėliau. Taip pirmadienį jie atsikels laiku ir bus pakankamai pailsėję bei pasiruošę naujiems nuotykiams.

2. Leiskite jiems žaisti lauke. Kol už lango dar pakankamai dienos šviesos, jūsų atžalos lai mėgaujasi ja ir grynu oru. Aktyvi veikla padės vakare lengviau atsigulti į lovą.

3. Kaip ir su valanda, kuomet vaikai turi gultis į lovą, kasdien pavėlinkite vakarienės ir prausimosi laiką bent 10 minučių. Savaitės pabaigoje pasikeitus laikui jie to per daug nepajus.

4. Sumažinkite leidžiamo suvartoti cukraus kiekį. Tai, kuo maitinate savo vaikus, gali turėti neigiamos įtakos jų miego rėžimui, todėl reikėtų vengti cukrumi pagardintų produktų, saldumynų ir kitų vaikams skanių, bet nelabai sveikų, patiekalų.

5. Šią savaitę kuo ilgiau neužbraukite užuolaidų ir neišjunkite šviesos. Šis iš pažiūros paprastas triukas padės vaikams ilgiau išlikti budriems ir priprasti prie naujo laiko.

6. Taip, kaip prie žiemos laiko pratinate savo vaikus, reikėtų elgtis ir jums patiems. Nedideli pokyčiai padės lengvai ir be didesnių problemų prisitaikyti prie laiko kaitaliojimo.

www.tv3.lt

You might also like More from author

Leave A Reply

Your email address will not be published.