Patarimai

10 patarimų, kurie padės jums palengvinti rytinį kėlimąsi

Kaipgi padaryti rytą tikrai žvalų ir pozityvų? Štai 10 patarimų, kurie padės jums palengvinti rytinį kėlimąsi ir sutikti kiekvieną naują dieną su džiaugsmu.

1. Neužtraukite užuolaidų aklinai. Kylančios saulės spinduliai jus pažadins. Organizmas nustos gaminti melatoniną, kuris įtakoja užmigimą. Vietoj jo jūs gausite smūginę hormono adrenalino dozę. Jis nuteiks organizmą pabudimui.

2. Nustatykite žadintuvą 20 minučių anksčiau. Pirma, nustatykite malonią signalo melodiją. Galbūt tai bus jūsų mėgstama daina. Pernelyg aštrūs garsai ryte gali sukelti stresą. Antra, tegu žadintuvas nuskamba 15-20 minučių anksčiau. Taip jūs nusiteiksite pabudimui ir neskubėdami pradėsite rytą.

3. Neatidėliokite pabudimo. Kai kurie miegaliai nuskambėjus žadintuvui žada sau pagulėti lovoje vos vieną minutėlę. O paskui knarkia dar porą valandų. Kai jūs išjungiate žadintuvą ir neatsikeliate, smegenys vėl užmiega, o jūs pavėluojate į darbą.

4. Pasirąžykite. Prieš atmerkdami akis padarykite mažą fizinį pratimą. Iš pradžių patempkite rankas, paskui kojas, išsilenkite lanku. Pasistenkite, kad kiekvienas jūsų kūno raumuo pradėtų dirbti. Rąžymasis padeda pabusti ir gerai pramankštinti sąnarius po miego.

5. Aktyviai judėkite. Rytas – puikus metas treniruotėms. Fiziniai pratimai galutinai išbudina jūsų smegenis ir kūną, pripildo mus energija ir žvalumu. Taipogi rytinis sportas didina endorfinų kiekį organizme, gerina emocinę būklę.

6. Nusiprauskite po dušu. Kai ryte jūs einate į dušą, kūnas iš naktinio režimo persijungia į dieninį. Tegu vanduo bus kambario temperatūros. Karštas dušas gali išglebinti ir jus vėl patrauks miego.

7. Gerkite vandenį su citrina. Toks kokteilis pagreitins virškinimą, išvalys organizmą nuo toksinų. Citrinos apdovanotos fenomenaliu dezinfekuojančiu ir priešvirusiniu efektu. O dar jos puikiai pakelia imunitetą. Taip pat šis citrusas puikiai drėkina odą.

8. Valgykite sveikus pusryčius. Blogai, jei rytais jūs vartojate tik sumuštinį ar kavą. Tokia mityba neaprūpina jūsų būtinais naudingais mikroelementais. Todėl stenkitės rytais valgyti daržoves, vaisius, košes, virtus kiaušinius, žolelių arbatą.

9. Mąstykite pozityviai. Dirbkite ties savo teigiamu mąstymu. Skaitykite ką nors įdomaus, žiūrėkite juokingus video. Daugelis žmonių domisi tik negatyviomis naujienomis ir žiūri niūrius filmus. O paskui skundžiasi, kad gyvenime viskas blogai.

10. Bendraukite, draugai. Apkabinkite ir pabučiuokite savo gimines ir artimuosius. Pradėkite rytą nuo pozityvo. Mokslininkų įrodyta, kad bučiniai gerina savijautą, o dar stimuliuoja mus naujai veiklai.

Kad rytas prasidėtų gerai, pasinaudokite šiais patarimais.

Labai greitai jūs pastebėsite, kad pabudimas taps lengvas ir neskausmingas. Kiekvieną naują dieną jūs pasitiksite su šypsena.

Related Articles

You cannot copy content of this page