Patarimai

5 gėrimai nuo nemigos: ką gerti vakare, kad greičiau užmigtum ir gerai išsimiegotum

  1. Vyšnių sultys

Vyšniose yra melatonino

Natūralios vyšnios turi sudėtyje augalinio melatonino. Tai medžiaga, savo struktūra labai artima hormonui melatoninui, kuris mūsų organizme atsako už miego ir būdravimo ciklų reguliavimą. Valandą iki miego išgėrę vyšnių sulčių, jūs padidinsite melatonino koncentraciją kraujyje, kurio dėka galėsite greičiau užmigti.

  1. Ramunėlių arbata

Ramunėlių arbata padės atsipalaiduoti

Arbata iš ramunėlių žiedų — natūrali sedatyvinė medžiaga, kurioje nėra kofeino. Užtai joje gausu biologiškai aktyvių medžiagų, turinčių antispazminį poveikį. To dėka pašalinama nervinė ir raumenų įtampa, puikiai atpalaiduojamas organizmas ir normalizuojamas miegas.

  1. Kefyras arba jogurtas

Natūralaus jogurto stiklinė – geras pasirinkimas prieš miegą

Jei negalite užmigti, nes kankina alkis, išgerkite kefyro arba jogurto stiklinę prieš miegą. Šiuose gėrimuose yra baltymų, kurie palaikys jūsų sotumo jausmą visą naktį. O taip pat ir triptofano – medžiagos, iš kurios mūsų organizme gaminasi seratoninas ir melatoninas.

4. Arbata su mėtomis

Mėtų arbata nuramina ir atpalaiduoja

Mėtose yra eterinių aliejų su dideliu mentolio kiekiu. Ši medžiaga yra atpalaiduojanti ir raminanti. Gėrimas iš mėtos lapų pagerins miegą ir atpalaiduos nuo problemų naštos vakare.

5. Bananų kokteilis

Bananų kokteilis naudingas širdžiai ir nervams

Toks gėrimas nuslopins alkį prieš miegą ir pagreitins užmigimą. Pagaminti gėrimą nesunku: suplakite blenderiu bananą su puse stiklinės pieno. Galite pridėti keletą migdolo riešutų.

Related Articles

You cannot copy content of this page