Idomybes

Atrodau išpuoselėtai: 25 pagrindinės taisyklės, kurių laikosi žavingos moterys

  1. Nepamirškite nusiprausti prieš miegą.
  2. Atraskite idealiai jums tinkantį raudono lūpdažio atspalvį.
  3. Prižiūrėkite save kompleksiškai.
  4. Išmokite pati pasidaryti šukuoseną.
  5. Atraskite savo nepakartojamą aromatą.
  6. Prižiūrėkite antakių formą.
  7. Reguliariai lankykitės pas kirpėją, kad atsinaujintumėt šukuoseną.
  8. Prižiūrėkite rankas ir nagus.
  9. Riebalai ant pilvo nesudega, kai jūs dirbate su preso raumenimis.
  10. Geriausiai padeda šie pratimai: klubams, sėdmenims – mostai kojomis, kojų raumenims – tempimo pratimai, kojoms – vaikščiojimas.
  11. Kad raumenys stiprėtų gražiai, o ne augtų, kaip pas kultūristus, treniruokitės 2-3 kartus per savaitę ir po treniruotės būtinai darykite tempimo pratimus.
  12. Rytais ant tuščio skrandžio išgerkite 2 stiklines vandens, galima su citrina, po 10 minučių2 a.š. alyvuogių ar linų sėmenų aliejaus.
  13. Po 10-15 min. — pusryčiai. Jie turi būti sotūs ir pilnaverčiai, kad duotų organizmui signalą, kad laikas atsibusti, o taip pat aprūpintų jus energija visai dienai.
  14. Maisto nereikia užsigerti ir po maisto dar 40 min. nieko negerkite.
  15. Valgykite dažniau, bet po mažai, idealiausia – valgyti po 5 kartus per dieną, kas 3 valandas (kad organizmas priprastų ir geriau dirbtų).
  16. Pirtys ir saunos nesudegina riebalų, tik pašalina vandenį iš organizmo, kuris sugrįžta po 2 valandų.
  17. Nevalgyti po šešių – tai klišė. Nevalgyti reikia 3-4 valandas iki miego.
  18. Po 16 — Tik baltyminis maistas. Angliavandeniai antroje dienos pusėje pavirsta riebalais.
  19. Kontrastinis dušas – panacėja nuo visko.
  20. Gerai sukramtykite maistą, lėtai ir mąsliai.
  21. Sotumo jausmas ateina po 20 minučių.
  22. Paversk valgymą kankyne. Sėdėk tiesia nugara, be televizoriaus, be knygos, serviruok stalą pagal visas taisykles.
  23. Norisi užkąsti, o nereikėtų? Padaryk 20 pritūpimų, 50 šuoliukų! Pasidaryk aromatinę vonią, nueik į parduotuvę ir apžiūrėk drabužius.
  24. Pratimus daryk kas 5 minutes. Sėdi prie kompiuterio – eik, padaryk pratimų presui,. Po 5 minučių – galima pritūpimus padaryti.
  25. Sportas užmuša alkį dėl 2 priežasčių: fiziškai – organai išsitemps, suprakaituosi, psichologiškai – sudeginai kalorijų, nenorėsi jų prisirinkti.

Related Articles

You cannot copy content of this page