Baltymų dieta

Vos ne po kilogramą per dieną – tiek numesti gali padėti baltymų dieta. Per 10 dienų nesunkiai galima atsikratyti 5-8 kg, tad pamėginti šią dietą tikrai vertėtų kiekvienai, kuri nori sulieknėti pakankamai greitai, tačiau verta pastebėti, kad ši dieta reikalauja tikslumo ir valios, todėl netiks jei abejosite ar negalėsite susikoncentruoti į jos laikymąsi. Be to, po šios dietos, norint išlaikyti rezultatą, reikėtų šiek tiek pakoreguoti savo mitybą, tačiau tai galioja beveik po kiekvienos dietos.

Pirmiausia, svarbus yra meniu bei intervalai tarp valgymų. Valgyti reikia dažnai, bet nedidelėmis porcijomis – tai padeda išvengti persivalgymo, nespėjama peralkti, mažiau alinamas organizmas. Optimalus maitinimųsi kiekis per dieną – 6, būtent tiek siūlome ir Jums šios dietos metu. Verta žinoti, kad baltyminis maistas gana sotus, tad tikrai nejusite alkio.

Tipiškas baltymų dietos meniu:

  • Pusryčiams iki 2 virtų kiaušinių (iki 10 putpelių kiaušinių);
  • Priešpiečiams greipfrutas ar kitas citrusinis vaisius (dėl vitaminų);
  • Pietums virta neriebi mėsa (pvz. vištiena). Rekomenduojamas kiekis iki 200 gramų;
  • Šiek tiek po pietų – pora obuolių;
  • Vakarienei (geriausia apie 18 val.) puikiai tiks virta ar garuose ruošta žuvis. Kaip ir mėsa, ji turi būti neriebi;
  • Po vakarienės dar vienas citrusinis vaisius.

Tiek mėsa, žuvį, tiek kiaušinius galima keisti kitais baltymų produktais, pavyzdžiui, varške. Vaisius, kurie yra vitaminų šaltinis, galima keisti daržovėmis, vietoj citrusinių rinktis kitus vaisius, tačiau svarbu, kad tai nebūtų cukringi vaisiai (pavyzdžiui vynuogės ar bananai), taip pat nerekomenduojamos bulvės.

Ši baltymų dieta – vienas iš variantų, jų yra kur kas daugiau. Vieni siūlo didesnes maisto porcijas, tačiau leidžia valgyti 3-4 kartus per dieną, kiti yra mažiau griežti, tačiau reikalauja ilgesnio dietos laikymosi proceso, o rezultatai mažiau efektyvūs. Siūlome rinktis būtent šį variantą, jei tikrai norite per 7-10 dienų atsikratyti kaip įmanoma daugiau kilogramų. Ilgiau nei 14 dienų šios dietos laikytis nerekomenduojama, be to, siūloma dietą kartoti ne anksčiau nei po 1-2 metų. Galima dietos laikytis 10 dienų, padaryti 10-14 dienų pertrauką ir vėl pasinaudoti šia dieta 10 dienų – taip rezultatas bus dar geresnis, tačiau tuomet jau tikrai bus reikalingas mažiausiai 2 metų tarpas.

Po dietos rekomenduojama mažinti cukraus, saldumynų kiekį, stengtis vartoti kuo mažiau miltinių patiekalų, riebių maisto produktų. Į savo racioną reikėtų įtraukti riešutų (užteks visai nedaug), dažniau vartoti sojų pupeles, varškę, kiaušinius ir lęšius. Jei mėgstate užkandžiauti, tam rinkitės vaisius – jie nestorina, o suteikia organizmui vitaminų, kurie yra būtini tiek laikantis dietos, tiek gyvenant įprastu ritmu.

SVARBU! Turite sveikatos sutrikimų? Prieš laikantis šios dietos primygtinai prašome pasitarti su gydytoju!

šaltinis www.patarimupasaulis.lt

Tau taip pat gali patikti Daugiau iš autoriaus