Grikių dieta

Savaitė valgant vien grikius ir geriant kefyrą. Neatrodo baisu? Tuomet tai puikus būdas Jums numesti nuo 5 iki 10 nereikalingų kilogramų. Grikių dieta vertinama įvairiose pasaulio šalyse, ją mielai renkasi ir moterys iš Lietuvos ir iš už Atlanto. Kadangi grikiai yra labai turtinga kruopų rūšis, kurioje yra kalio, geležies, fosforo, jodo, gausu vitaminų B1, B2, B6, P, ši dieta net ir būdama gana griežta labai nenualins organizmo. Be to, grikiai yra ir grožio šaltinis. Juos dietoje papildo kefyras, kuris taip pat yra puikus vitaminų, kalcio ir baltymų šaltinis, o šiuo atveju dar svarbiau tai, kad kefyras yra puiki priemonė šalinti toksinams ir šlakams, kas yra labai svarbu metant svorį.

Prieš pradedant laikytis šios dietos vertėtų pasiruošti, nusiteikti, nes 7 dienas nieko kito valgyti nevalia, o apie saldumynus iš viso verčiau nė nesvajoti. Racione – vienas patiekalas, tad labai tikėtina, kad net mintis persivalgyti neateis, nes grikiai tikrai pabos, tačiau dietos taisyklės leidžia valgyti grikių (be jokių priedų, tokių kaip sviestas, druska ar padažai) neribotai, tai yra, galite valgyti nors ir kas porą valandų po visą puodą grikių. Papildoma taisyklė – likus 4 valandoms iki miego valgyti negalima. Jei kankina alkis – išgerkite stiklinę kefyro, tačiau ir tai nėra gerai.

Nepamirškite, kad norint lieknėti būtini skysčiai. Grikių dieta nebus tokia veiksminga, jei per dieną neišgersite normos – bent 1,5 litro skysčių (rekomenduojamas kefyras ir vanduo). Vandenį galima keisti žolelių arbatomis, vandeniu su citrina, tačiau jokiu būdu nei arbatų, nei vandens nesaldinkite. Turint priklausomybę nuo kavos savęs kankinti nereikėtų, tačiau ši turi būti be cukraus ir ne daugiau nei du kartus per dieną.

Vienas iš šios dietos šalutinių privalumų – sumažėjusi maisto ruoša. Grikiai labai greitai paruošiami, juos galima užpilti iš vakaro, tad nereikės ryte virti, taip dar labiau sutaupysite laiko. Kefyro taip pat nereiks ruošti – užtenka jį įsipilti į stiklinę, taigi, laiko prasme ši dieta yra labai taupi. Tuo tarpu rezultatas toks, kad vargu ar verta galvoti apie alternatyvią dietą (išskyrus tuos atvejus kai nepatinka grikiai ir / ar kefyras) – 5-10 kg per savaitę iš tiesų stebina.

Žvelgiant į neigiamą grikių dietos pusę dažniausiai išskiriamas nuobodus, greitai įgristi galintis meniu. Jau trečią dieną grikių dieta gali imti erzinti, gali kilti noras viską mesti, tačiau atrasti valios labai svarbu, jei tikrai norima apsiekti gerų rezultatų. Kitas dietos trūkumas – vitaminų stoka. Kadangi iš esmės vartojami vos du maisto produktai – grikiai ir kefyras – negaunama visų reikiamų vitaminų ir maisto medžiagų. Jei skundžiatės silpnesniu imunitetu, dėl vitaminų ar maisto medžiagų trūkumo pradedate jausti diskomfortą, neigiamai sureaguoja oda, nagai ar plaukai, nepamirškite iš karto pradėti vartoti vitaminų bei maisto papildų – dietai įtakos jie nedarys, o naudą tikrai pastebėsite.

Jei Jūsų valia Jūsų nepaves, nepajusite jokių silpnumo proveržių ir sugebėsite visą savaitę paisyti šios griežtos bei nuobodžios dietos – rezultatai Jūsų nenuvils, tačiau stenkitės juos išsaugoti, nepulkite iš karto prie riebių ir saldžių patiekalų, palaipsniui grįžkite prie įprasto maisto, tačiau vis tiek atsisakykite kai kurių produktų, kurie yra nenaudingi Jums. Jei negalite atsisakyti užkandžių, saldumynų ar riebaus maisto – ribokite jų kiekį ir išvengsite nemalonaus grįžtamojo ryšio.

SVARBU! Bet kuriuo atveju, prieš imantis šios dietos vertėtų pasikonsultuoti su gydytoju, ypač jei turi kokių nors lėtinių ligų, Jūsų hemoglobinas ar kraujospūdis žemi, taip pat konsultacijos būtinos skrandžio, virškinimo sistemos sutrikimų turintiems žmonėms. Nėščiosioms šios dietos tikrai nederėtų laikytis, o maitinančioms tik su gydytojo palaiminimu.

šaltinis www.paturimupasaulis.lt

Tau taip pat gali patikti Daugiau iš autoriaus