Japoniška dieta

Ar kada matėte stambią japonę? Ne? Iš tiesų, tokių yra, tačiau jų labai nedaug, o prie to prisideda ir garsi japoniška dieta, kuri yra nors ir ganėtinai griežta, tačiau populiari ir gerai vertinama. Nieko keisto – vos per dvi savaites galima atsikratyti 7 kg nereikalingo svorio, o tai tikrai neblogas rezultatas.

Japoniška dieta riboja Jus 14 dienų, kurių metu reikia griežtai laikytis meniu, nevartoti uždraustų produktų, tokių kaip alkoholis, cukrus ir druska, miltiniai bei bulvių patiekalai. Įdomus faktas – japoniškoje dietoje nefigūruoja ryžiai, kurie, atrodytų, neatsiejama Japonijos kulinarinės kultūros dalis. Tuo tarpu valgymo lazdelės, kurios vyrauja Rytų šalyse, rekomenduojamos, nes jų dėka suvalgysite šiek tiek mažiau. Taip pat ypatingai svarbus vanduo – jo reikėtų suvartoti 1,5 – 2 l per dieną. Taigi..

Japoniška dieta
Pirmoji diena

Pusryčiams reikėtų išgerti puodelį kavos. Kava gali būti keičiama natūralia žalia arbata (specialistai iki šiol ginčijasi, kuris variantas yra geresnis, kava ar žalioji arbata). Nepamirškite, tiek kava, tiek ir arbata turi būti nesaldinta cukrumi.

Pietums pasigaminkite salotas: išsivirkite kopūstų su nedideliu kiekiu alyvų aliejaus, 2 kietai virtais kiaušiniais, o gėrimui siūlomos pomidorų sultys. Jei nemėgstate pomidorų sulčių – suvalgykite šviežią pomidorą, kuris puikiai dera prie kopūstų salotų ir kiaušinių.

Vakarienei žuvis. Jos turi būti tarp 200 ir 250 gramų. Idealiausia, jei galite ją paruošti garuose. Tuo atveju jei kepsite, nenaudokite aliejaus ir neperkepinkite.

Antroji diena

Pradėkite nuo puodelio kavos ir vieno džiūvėsėlio, kuris turi būti iš ruginės arba sėlenų duonos. Pietums šiandien rinkitės žuvį (tiek kiek pirmąją dieną vakarienei) su salotomis iš kopūstų ir kitų šviežių daržovių. Rekomenduojama salotas apšlakstyti augaliniu aliejumi. Vakarienei – 100 gramų virtos neriebios jautienos su stikline kefyro.

Trečioji diena

Trečios dienos meniu jau be žuvies. Pusryčiams ir vėl kava / arbata su ruginės ar sėlenų duonos džiūvėsėliu, pietums cukinija (gali būti didesnė), kurią reikėtų pakepti skiltelėmis. Naudoti augalinį aliejų, tačiau nedaug. Vakarienei – 3 kietai virti kiaušiniai su 200 g virtos neriebios jautienos bei šviežių kopūstų salotos su šlakeliu augalinio aliejaus.

Ketvirtoji diena

Pradėkite nuo kavos, šį kartą be džiūvėsėlio. Pietums suvalgykite žalią kiaušinį bei 2-4 virtas morkas (priklausomai nuo dydžio). Verdant morkas įpilkite ar išvirusias apšlakstykite augaliniu aliejumi. Taip pat pietums galima suvartoti iki 15 gramų kieto sūrio. Vakare mėgaukitės daug cukraus neturinčiais vaisiais (griežtai negalima bananų ar vynuogių).

Penktoji diena

Pusryčiams siūlomos žalios morkos su citrinos sultimis – kavos šiandien nevartokite. Pietums išsivirkite ar neriebiai pasikepkite 200-250 g Jums patinkančios žuvies. Prie žuvies puikiai tiks stiklinė pomidorų sulčių. Vakarienei prisiminkite vakarykštį patiekalą – vaisius.

Šeštoji diena

Šeštoji diena turi prasidėti nuo jau įprastos kavos. Pietums – 300 g vištienos porcija bei šviežių kopūstų ir morkų salotos. Vakarienei – 2 kietai virti kiaušiniai su šviežių morkų salotomis, apšlakstytomis augaliniu aliejumi.

Septintoji diena

Septintoji japoniškos dietos diena prasideda nuo žalios arbatos. Tinka ir arbata iš žolelių. Pietums rinkitės 200 gramų virtos jautienos, pasilepinkite vaisiais, tačiau nepamirškite, kad tarp jų negali būti bananų ar vynuogių. Vakarienei rinkitės ką nors iš jau valgytų vakarienės patiekalų, išskyrus jautieną, kurią valgėte trečiąją dieną.

Toliau kartokite viską atbuline tvarka, aštuntąją dieną rinkitės šeštosios dienos meniu ir taip toliau, o paskutiniąją, keturioliktą dieną, valgykite savo nuožiūrą iš šio meniu. Tęsti dietos ilgiau nei 14 dienų nevalia – ims trūkti vitaminų, gali sutrikti medžiagų apykaita ir dėl to grįžti svoris bei atsirasti sveikatos sutrikimų. Po dietos neskubėkite vėl imti valgyti cukraus, druskos turinčių produktų (saikingai – galima), venkite alkoholio ir riebalų, taip rezultatai išliks ilgiau ir bus efektyvesni.

SVARBU! Turite sveikatos problemų? Prieš laikantis šios dietos primygtinai prašome pasitarti su gydytoju!

šaltinis www.patarimupasaulus.lt

Tau taip pat gali patikti Daugiau iš autoriaus