Jennifer Aniston dieta

Viena žymiausių amerikiečių aktorių – Jeniffer Aniston tokios pat dietos laikosi jau ne vienerius metus. Kaip teigia ji pati, paauglystėje ji buvo linkusi pilnėti, todėl teko atrasti būdą, kaip kontroliuoti savo svorį. Dabar tuo sunku patikėti, tiesa? Juk ši aktorė visada atrodo puikiai ir gali pasipuikuoti tobulomis kūno linijomis. Naivu tikėtis, kad puiki figūra – tai Dievo dovana, todėl norint atrodyti puikiai visada prireikia šiek tiek pastangų. Taigi, kokių principų laikosi Jennifer Aniston? Juk neretai yra pravartu perimti gerą pavyzdį.

Pirmi žingsniai
Pirmiausia žymi aktorė atsisakė apdirbtų avižinių dribsnių, kuriuos įprastai valgydavo pusryčiams, baltos duonos, ryžių, bulvių ir balto cukrus. Filmuodamasi populiariame seriale „Draugai“ aktorė kasdien valgė daržovių salotas (tenka priminti, kad tai truko 10 metų…) Taip pat į mitybos racioną Jennifer Anisto įtraukė pieno produktus, kuriuose gausu kalcio.

Nepasiteisinę bandymai
Aktorės atradimu tapo amerikiečio Barry Sears sukurta dieta, kurios principas yra toks: 40 procentų mitybos raciono sudaro angliavandeniai, 30 procentų – baltymai, ir 30 procentų – riebalai. Šios dietos patiekalai nėra sudėtingi (kas yra itin svarbu nuolat skubantiems), o užkandžius galima pasirinkti ir gana įprastus, pavyzdžiui, riešutus. Šios dietos sudarytojo teigimu, toks mitybos principas padeda ne tik atsikratyti antsvorio (Jennifer Aniston numetė net 14 kilogramų!), bet taip pat sumažina onkologinių ir širdies ligų riziką. Vis dėlto, ši dieta nepasiteisino, kaip teigė pati aktorė, tai turėjo įtakos vaisingumo problemoms, todėl teko išbandyti ir naują dietą. Būtent tai ir pastūmėjo aktorę ieškoti labiau tinkančios dietos, kuri ne tik padėtų palaikyti idealų kūno svorį, bet taip pat ir gerą savijautą bei puikią sveikatą.

90:10 dieta
Jennifer Aniston šią dietą pavadino pusiau juokais, tačiau toks pavadinimas nėra iš piršto laužtas – 90 procentų mitybos raciono sudaro dietiniai patiekalai, o 10 procentų – tai, ko paprastai rekomenduojama nevalgyti. Vis dėlto, tie 10 procentų padeda paprasčiau laikytis naujo mitybos plano – Jennifer Aniston tai vadina „mažais malonumais“. Pagrindinė šios dietos taisyklė – suskirstyti mitybos planą į tris etapus, ir po truputį didinti suvartojamų kalorijų kiekį. Aktorės teigimu, svarbiausia valgyti daug vaisių ir daržovių – kuo spalvingesnė bus lėkštė su patiekalu, tuo bus geriau.

Trys dietos etapai
Pirmąjį etapą sudaro 2 dienos: šiuo laikotarpiu organizmas pradeda valytis ir deginti riebalų rezervą. Jei turima antsvorio, šiuo etapu netenkama maždaug vieno kilogramo;

Antrąjį etapą sudaro šešios dienos. Šiuo laikotarpiu sparčiai lieknėjama, gali ištirpti iki trijų kilogramų;

Trečiąjį etapą sudaro dvi dienos – organizmas ruošiamas grįžti prie normalaus valgiaraščio. Galima atsikratyti maždaug vieno kilogramo.

Ką valgyti?
I etapas

Pirmos dienos mitybos racioną sudaro 800 kalorijų. Pusryčiams rinkitės rupią bandelę su džemu ir liesu margarinu, pietums – miežines kruopas su daržovėmis, vakarienei – virtos vištienos krūtinėlės, virtų bulvių ir konservuotų kukurūzų salotas.

Antrą dieną suvartosite 1000 kalorijų. Pusryčiams rinkitės rupios duonos skrebutį su griežinėliu kumpio, suvalgykite vieną persiką, išgerkite stiklinę greipfrutų sulčių. Pietums valgykite daržovių sriubą, 100 gramų be riebalų keptos veršienos su daržovėmis. Pavakariams valgykite šviežių daržovių salotas su alyvuogių aliejumi, riekę rupios duonos. Vakarienei suvalgykite nedidelę picą (plonytė tešla, liesa mėsa, tarkuotas sūris).

II etapas
Pirmąją dieną pusryčiams valgykite rupią miltų bandelę su tunu, suvalgykite pasirinktą vaisių. Pietums rinkitės šviežių daržovių salotas su ryžių trapučiais. Vakarienei valgykite ryžius su vaisiais.

Antrąją dieną pusryčius rinkitės tokius pat, kaip ir dieną prieš tai (tą darykite ir kitas šio etapo dienas), pietums valgykite ant grotelių keptą menkę su virtomis daržovėmis. Vakare valgykite garuose virtą arba ant grotelių keptą vištienos krūtiėlę su troškintomis daržovėmis.

Trečiąją dieną pietums valgykite daržovių sriubą ir jautienos kepsnį su troškintomis daržovėmis. Pavakariams galite suvalgyti rupių miltų bandelę su džemu, o vakarienei valgykite varškę su persikais ar kitais vaisiais.
Ketvirtąją dieną pietums rinkitės rupių miltų bandelę su savo sultyse konservuotu tunu (100 g) ir šviežių daržovių salotas. Pavakariams suvalgykite pusę rupių miltų bandelės su džemu ir 2 griežinėliais varškės sūrio.

Vakarienei rinkitės jautienos kepsnį su troškintomis daržovėmis.

Penktąją dieną pietums suvalgykite nedidelę picą, pavakariams – natūralų jogurtą, persiką ir ryžių traputį, vakarienei – šviežių daržovių salotas ir skrebutį su liesu kumpiu.

Šeštąją dieną rinkitės vištienos krūtinėlę, keptą be riebalų (arba virtą) ir daržovių salotas, pavakariams – ryžių traputį, stiklinę raugintų kopūstų ir obuolį.

Šio etapo metu per dieną suvartosite po 1000 kalorijų.

III etapas
Pirmąją dieną pusryčiams valgykite riekę viso grūdo duonos su troškintomis šparaginėmis pupelėmis, stiklinę apelsinų sulčių ir persiką. Priešpiečiams valgykite pusę greipfruto, indelį natūralaus jogurto. Pietums valgykite keptas kepenėles su daržovėmis, pavakariams – keptą obuolį su varške ir cinamonu, vakarienei – kietai virtą kiaušinį su apkeptais brokoliais ir riekia viso grūdo duonos.

Antrąją dieną pusryčiams valgykite kiaušinienę iš dviejų kiaušinių, puodelį kavos su pienu. Priešpiečiams valgykite kietai virtą kiaušinį, pomidorą ir kelis salotų lapus, apšlakstytus citrinų sultimis. Pietums valgykite jautienos kepsnį su daržovėmis, pavakariams – rupios duonos riekę su liesu kumpiu, o vakarienei – vištienos salotas.

Šio etapo metu per dieną suvartosite 1200 kalorijų.

Žinoma, tai, kas tinka vienam, netiks kitam, todėl tuomet, jei laikysitės šios dietos, stebėkite, kaip jaučiatės ir galėsite nuspręsti, ar verta tęsti tai, ką pradėjote. Kaip ir laikantis kitų dietų, svarbu stebėti sveikatos rodiklius – juk gera sveikata visada yra svarbiau nei tai, ką rodo svarstyklės.

šaltinis www.patarimupasaulis.lt

Tau taip pat gali patikti Daugiau iš autoriaus