Kaip pagreitinti medžiagų apykaitą bet kokio amžiaus žmogui?

Greita medžiagų apykaita – svarbiausia dailios figūros ir lieknos talijos sąlyga. Tiesa, tai galioja ne visada. Jeigu žmogus valgo gerokai per daug nesveiko ir kaloringo maisto, tai net gera genetika jam nepadės. Žmogus su greita medžiagų apykaita gali leisti sau laisviau, dažniau valgyti, ką nori, ir nestorėti.

Deja, tokių laimingųjų pasitaiko nedažnai. Dar daugiau: su amžiumi medžiagų apykaita sulėtėja. Ir jeigu žmogus vis dar maitinasi kaip jaunystėje, jis gali lengvai priaugti papildomų kilogramų, nors anksčiau nuo tos pačios mitybos būdavo lieknas ir pasitempęs.

Ką daryti tiems, kurie negali pasigirti greita medžiagų apykaita?

Dietologai tvirtina, kad egzistuoja trys moksliškai įrodyti metodai, kaip pagreitinti medžiagų apykaitą bet kurio amžiaus žmogui.

Šie patarimai tinka ir dvidešimtmečiams, ir trisdešimtmečiams, ir penkiasdešimtmečiams, negalintiems pasigirti sparčiu metabolizmu. 

1. Rytais valgykite daugiau nei vakarais.

Pusryčiai turi būti kur kas sotesni už vakarienę. Idealiu atveju – ir už pietus. Vakarinis valgis neturi būti kaloringiausias. O dauguma žmonių elgiasi priešingai: grįžta iš darbo vėlai, labai alkani ir išvargę, ir puola kimšti skrandį.

2. Valgykite dažnai

Valgykite 5–6 kartus per dieną. Porcijos turi būti mažos. Kartais užtenka suvalgyti vieną vaisių ar mažą jogurto indelį. Labai didelių pertraukų tarp valgymų neturėtų būti. Svarbiausia yra išmokti jausti saiką maitinantis.

3. Sportuokite

Fizinis aktyvumas – svarbiausia greitos medžiagų apykaitos sąlyga. Tiks viskas: bėgiojimas, važinėjimas dviračiu, jėgos treniruotės, greitas ėjimas. Svarbiausia, kad užsiėmimai būtų reguliarūs, gan intensyvūs ir ilgi.

šaltinis www.alfa.lt

Tau taip pat gali patikti Daugiau iš autoriaus