Sveikata ir grožis

Kaip pašalinti šonų klostes: 5 efektyvūs pratimai rankoms ir pečiams

  1. Bicepsas ir pečių juosta

Atsisėskite ant grindų ar kėdės, paimkite svarmenis į abi rankas.

Bicepsus prispauskite prie kūno, sulenkę alkūnes ir traukite plaštakas link pečių.

Iš šios padėties pakelkite rankas su svarmenimis aukštyn.

Šis pratimas yra daugiafunkcinis, kadangi dirba rankos ir pečiai, o taip pat viršutiniai krūtinės ląstos raumenys. Atlikite jį neskubėdami, 10-15 pakartojimų.

  1. Išplėtimas į šonus.

Sulenkite alkūnes ir laikykite rankas prieš save.

Iškvėpdami išplėskite dilbius į šonus, kuo toliau vienas kito. Atlikite 10-15 pakartojimų.

Šis pratimas puikiai tinka laikysenos gerinimui ir viršutinės kūno dalies raumenų tonizavimui.

  1. Mažieji sukiniai.

Išplėskite ištiestas rankas į šalis ir darykite ore nedidelius sukinius.

Jei jūs turite problemų su kaklu, nenaudokite papildomo pasunkinimo. Galima didinti apskritimo diametrą, jei jaučiatės komfortiškai. Pakanka 10-15 pakartojimų.

  1. Tricepso stiprinimas.

Atsisėskite tiesiai. Laikykite rankas prie krūtinės, iškvepiant lenkite jas atgal, ištiesiant galinę rankų dalį. Išlaikykite 3 sekundes, paskui grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite 10-15 kartų.

Šis pratimas stiprina tricepsus ir užpakalinę pečių dalį.

  1. Atsispaudimai.

Atsiklaupkite ant kelių ir rankų ( keturiomis). Sulenkdami rankas, nuleiskite galinę kūno dalį žemyn, stengdamiesi krūtine paliesti grindis.

Šio komplekso atlikimas jums užims apie 15 min. Jei darysite jį reguliariai, tai jau po kurio laiko pastebėsite aiškų pagerėjimą: rankos ir pečiai įgaus gražias formas, dings „maišeliai“ pažastų srityje.

Tai jums tikrai patiks!

Related Articles

Close