Sveikata ir grožis

Mokslas patvirtino, kad stresas kenkia jūsų atminčiai (ir 5 būdai, kaip ją susigrąžinti)

1.Valgykite smegenis naudingus produktus

Vartokite produktus, kuriuose gausu omega-3 riebalų rūgščių, pavyzdžiui: lašišos ir graikinių riešutų. Kiti produktai, kurie gerina atmintį ir sąmoningumą, yra viso grūdo gaminiai, mėlynės, ankštinės ir kryžmažiedės daržovės, pavyzdžiui: brokoliai ir žiediniai kopūstai.

2.Pratimai

Pratimai iš tiesų turi puikų poveikį kai kurioms smegenų savybėms. Dažniausiai saikingas fizinis aktyvumas gerina smegenų kraujotaką, saugo jų ląsteles ir gerina bendrą nuotaiką.

3.Sužinokite, kaip medituoti

Mes esame linkę didžiąją dalį dėmesio sutelkti į neigiamus dalykus, nes žmogaus smegenys pasižymi įsišaknijusiu neigiamu polinkiu. Gera naujiena yra ta, kad meditacija padeda smegenims pereiti į pozityvesnę būseną. Dauguma žinomų universitetų, įskaitant Stenfordo ir Harvardo, studentų miesteliuose pastatė meditacinius centrus.

4. Dėmesys

Dėmesį sutelkite į vieną užduotį, ar ji būtų mažą, ar milžiniška. Pavyzdžiui, plaudami indus, dėmesį sutelkite į indus.

5. Kartokite

Mes juk žinome, kad kartojimas – tai mokymosi pagrindas! Moksliniai tyrimai įrodė, kad ko nors kartojimas yra geriausias būdas informacijai smegenyse koduoti. Pavyzdžiui, jei sunku įsiminti telefono numerį, bandykite skaičių padalinti į tris skaitmenis ir pakartoti sau mintyse juos kelis kartus.

Visas svetainės turinys priklauso autoriams. Visos teisės apsaugotos. Mūsų tinklalapyje talpinami tik pramoginio pobūdžio straipsniai, surinkti iš visos planetos. Tinklalapio redakcija neatsako už duomenų tikslumą ir aktualumą. Kai kuriuose straipsniuose gali būti netikslių rekomendacijų ir patarimų, galinčių suklaidinti, todėl būtinai pasikonsultuokite su to profilio specialistu, prieš išbandydami.

Related Articles

You cannot copy content of this page