Nesiseka numesti svorio? Pažiūrėk atidžiau, kur jo priaugi

Jeigu tu laikaisi dietos, sportuoji, bet vis tiek nenumeti kilogramų, pats metas išsiaiškinti, ką gali daryti geriau. Šis lentelė jums padės tai suprasti: pažiūrėk, kur svorio priaugi?

  1. Su maistu susijęs svorio priaugimas. Tai atsitinka dėl to, kad paprasčiausiai valgai per daug – labiausiai saldžius gaminius su daug cukraus. Sumažink suvartojamo cukraus kiekį ir sportuok 150 minučių per savaitę, kad sumažintum tokio pobūdžio svorio priaugimą.
  2. Su baime ir depresija susijęs svorio priaugimas. Šis svorio priaugimas ateina dėl kortizolio patekimo į tavo skrandį, kas verčia tave ieškoti saldumynų, kad pasijustum geriau. Pabandyk atsikratyti streso ir suvaldyk savo depresiją, kad sukontroliuotum šį svorio priaugimą.
  3. Su glutenu susijęs svorio priaugimas. Šitaip priaugantys svorį žmonės dažniausiai turi nesubalansuotus hormonus – pavyzdžiui, paaugliai arba moterys, kenčiančios menopauzę.
  4. Su metabolizmu susijęs svorio priaugimas. Šio tipo žmonės, priaugantys svorio į pilvą, turi problemų kvėpuojant. Tokie žmonės turi nustoti gerti alkoholį, jei nori numesti svorio.
  5. Su venine kraujotaka susijęs svorio priaugimas. Šis svorio priaugimas yra genetiškai paveldimas ir dažniausiai pasireiškia nėščioms moterims. Bėgimas yra puikus būdas prarasti svorį tokio tipo nutukimui.
  6. Su nejudrumu susijęs svorio priaugimas. Šio tipo nutukimas susijęs su nebemankštinamomis kūno vietomis, kurios anksčiau buvo gražios is stiprios. Siekiant numesti svorio čia, geriausia yra grįžti prie mankštos plano.

 

TV3.lt

Tau taip pat gali patikti Daugiau iš autoriaus