Sveikata ir grožis

Penki pokyčiai, kurie įvyks kūne, jei kasdien valgysite po du kiaušinius

Pagal sudėtį vištų kiaušiniai unikalūs. Rekomenduojama dozė yra nuo dviejų iki trijų kiaušinių per dieną, remiantis paskutiniais tyrimais.

Pirma, nuo ko reikia pradėti, jei jūs norite sulieknėti.

Jei jūs turite įprotį valgyti kiaušinius pusryčiams, jūs turite žinoti, kad tai duos jums didesnį energijos ir kalorijų kiekį, kas leis jums atsikratyti nereikalingų riebalų. Pagrįsta neseniai atliktais tyrimais Didžiojoje Britanijoje.

Kalcio absorbcijos padidėjimas naudojant vitaminą D.

Daugumoje atvejų žmonės renkasi suvalgyti vieną virtą kiaušinį, o ne suvartoti vieną šaukštą šviežių žuvų taukų. Mokslininkai, dirbantys maisto pramonėje, tvirtina, kad kiaušinių vartojimas gali padidinti vitamino D kiekį. Vitaminas D stiprina jūsų dantis ir kaulus, o taip pat didina realią kalcio absorbciją.

Smegenys yra pilnai apsaugotos cholino.

Vartodami po du kiaušinius per dieną, jūs suteikiate organizmui būtiną fosfolipidų kiekį. Jei jums nepakanka tokių vitaminų, jūs galite susidurti su trumpu ir sunkesniais atvejais ilgalaikiu atminties praradimu.

Lėtesnis senėjimas

Beveik 90% 35-40 metų moterų sumažino raukšlių kiekį veide kasdien vartodamos kiaušinius. Tai atitinka paskutinį tyrimą, publikuotą Nyderlandų sveikatos apsaugos žurnale.

Kiaušinių vartojimas padeda moterims pastoti.

B vitaminai labai svarbūs, kai kalbame apie lytinius hormonus. Vitaminas B9 padeda nervinio vamzdelio susidarymo procese, o taip pat raudonųjų kraujo kūnelių, ir rezultate tai mažina potencialaus protinio atsilikimo pavojų. Vienas kiaušinis sudaro 7 mg šio specifinio B9 vitamino.

Tai jums tikrai patiks!

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × four =

Close