Idomybes

Septynios gudrybės, padėsiančios lieknėti miegant

Ar žinojote, kad tinkamai pasiruošus miegui galite atsikratyti nuo 300 iki 400 kalorijų? Tai prilygsta valandos bėgimui ristele, tik nereikia stengtis – tiesiog miegi ir regi gražius sapnus. Bet iš pradžių reikia kai ką pasiruošti. Apie tai skaitykite toliau.

Miegas vėsioje aplinkoje

Miegamajame turi būti ne aukštesnė kaip 18 °C oro temperatūra, kad būtų kuo vėsiau. Čia siūlome kelis pasirinkimus. Galima miegoti be drabužių ir apkloto, kad atvėstumėte, o galima miegoti ir vėsioje patalpoje apsiklojus lengvu pledu. Vėsesnėmis sąlygomis organizmas ima eikvoti daugiau energijos sušilimui. Kadangi jūs nejudate, tam naudojamos riebalų ląstelės. Štai ir lieknėjate!

Stiklinė vynuogių sulčių prieš miegą

Vynuogių sultys padeda deginti riebalus resveratrolio medžiaga, kuri baltuosius riebalus paverčia į smėlio. O tas ir sudega, kad apšildytų kūną. Stiklinė sulčių tik stimuliuoja šį procesą. Visgi nepainiokite vynuogių sulčių su vynu.

Griežtas laiko režimas

Melatoninas taip pat padeda deginti riebalus, bet kur kas svarbiau, kad jis turi poveikio miego kokybei. Jei nesilaikysite reguliaraus grafikos, dėl nuolatinių nukrypimų jausis fizinis nuovargis, kurį organizmas ir norės „suvalgyti“ kuo nors kaloringu. Todėl geriausia išmokti gultis ir keltis vienu ir tuo pačiu laiku.

Šalin elektroninius prietaisus

Tai rekomenduoja visi specialistai. Ir teisingai daro. Žmogus su išmaniuoju telefonu rankose vidutiniškai užmiega keliomis valandomis vėliau negu su knyga arba visiškai be nieko. Įkyrus ekrano apšvietimas trukdo smegenims nurimti ir užmigti. Čia ir prasideda žinomos problemos – nuovargis, stresas ir noras valgyti, valgyti ir dar kartą valgyti.

Baltyminis užkandis prieš miegą

Naktį valgyti nesveika, tačiau ne tada, kai kalbame apie baltyminius užkandžius. Varškė, kąsnelis liesos kalakutienos, graikinis sūris – šiuose produktuose nėra riebalų, todėl organizmas iššvaistys savo atsargas, kad suvirškintų jas per miegą. Be to, ir kojų raumenys pagerės!

Užmigti iš nuovargio

Dar neseniai visuomenėje buvo itin populiarios promenados – pasivaikščiojimai pėsčiomis be jokio tikslo, kas dažnai vykdavo jau po vakarienės, likus kelioms valandoms iki miego. Esmė yra ta, kad kūnas gautų apkrovą, kurios pakaktų lengvam nuovargiui, o ne rimtam išsekimui. Tiks plaukiojimas, jogos užsiėmimai, kardiotreniruotės. Vėlgi, deginame riebalų perteklių, palaikome tonusą.

Žolelių arbata prieš miegą

Kam nepatinka sultys, prieš miegą tiks ir žolelių arbata, bet ne dietinė. Priešingai, norime nuraminti organizmą, o ne jį kankinti. Vadinasi, reikia rinktis ramunėlių arba mėtų pagrindo sudedamąsias dalis. Esmė tokia pati – pagerinti miego kokybę, kad nereikėtų negatyvą vėliau kompensuoti saldumynais.

Related Articles

You cannot copy content of this page