Sužinojome, kokią uogą būtinai reikia įtraukti į savo rudeninį maisto racioną

Viena iš pačių maistingiausių ir naudingų rudeninių uogų yra šermukšnio uoga. Šias uogas galima naudoti kaip profilaktinę priemonę nuo peršalimo, bet tai ne vienintelė geroji šermukšnio uogos savybė.

Šermukšnio uogose yra eterinių aliejų, pektinų ir rauginimo medžiagos. Šermukšnio uogas galima tiesiog valgyti, virti kompotus, uogienes arba dėti jas į arbatą.

Specialistų nuomone, ši uoga gerina regėjimą. Joje yra daugiau karotino, negu morkose. Ekspertai pataria valgyti šermukšnio uogas profilaktiškai, kad regėjimas nepablogėtų.

Šermukšnio uogos gerai veikia virškinamąjį traktą. Jų sudėtyje yra organinių rūgščių ir kartumo, turinčių tulžies varomųjų savybių. Uogos gerina virškinimą ir gali tapti kokybiška priemone nuo vidurių užkietėjimo. Be to, šermukšnių sultys pektino dėka gali pašalinti vidurių pūtimo ir puvimo procesus žarnose.

Šermukšnio uogos rekomenduotinos ir norintiems numesti svorio. Jos teigiamai veikia medžiagų apykaitą ir mažina cholesterolio kiekį kraujyje.

Šermukšnio uogos naudingos, kai yra diagnozuojama avitaminozė. Rudenį daugelis žmonių kenčia nuo vitaminų trūkumo. Šermukšnio uogos padės papildyti vitaminų ir mineralų atsargas. Reikia paimti šaukštą uogų, užpilti jas stikline verdančio vandens, palikti pastovėti 4 valandas. Dietologai rekomenduoja gerti tokį nuovirą po pusę stiklinės 2-3 kartus per dieną prieš valgį.

Tau taip pat gali patikti Daugiau iš autoriaus