Unikali organizmo atstatymo metodika: 15 minučių per dieną!

Dėmesio! Jei jūs turėjote kokių nors nugaros traumų, ši technika jums netinka.

Pakanka 15-20 minučių ramios būsenos tokioje pozoje, su sąlyga, kad jūs į nieką nenukreipiate dėmesio. Pajauskite kūno susibalansavimą šioje pozoje, ramybė ir sėkmingumo pojūtis, atkreipkite dėmesį, kaip pagerėja kraujotaka krūtinėje ir galvoje.

  1. Dings kojų nuovargis

Kojų pakėlimas į viršų — tai vienas iš geriausių būdų nuimti kojų, pėdų ir net klubų įtampą. Tai trys sritys, kurios gali sukelti diskomfortą dienos pabaigoje. Bet su šio pratimo pagalba, vos per 20 minučių, jūs atsikratysite įtampos šiose vietose ir visumoje sumažinsite kūno nuovargį.

  1. Sumažinsite kojų patinimą

Kojų tinimas visada atsiranda dėl kraujotakos sutrikimų, kurių kilmę jūs turi būtinai žinoti. Tai gali būti pasekmė problemų su inkstais, širdimi, viršsvorio, vartojant kokius nors vaistus arba net dėl nepakankamo maitinimosi.

Pakėlę kojas aukštyn, jūs padedate pajudėti tiems skysčiams, kurie trukdo normaliam kraujo tekėjimui.

  1. Pakėlę kojas į viršų, nuraminsite nervų sistemą

Ši poza padės pagerinti jūsų kvėpavimą. Jūs įkvepiate daugiau oro ir pradedate kvėpuoti lėčiau ir ritmingai visą laiką, kol esate šioje pozoje, tai teigiamai veikia jūsų nervų sistemą: dingsta raumenų įtampa, pasitraukia per didelis krūvis ir įtampa, kurie paprastai koncentruojasi pilvo, kaklo ir smilkinių srityse.

  1. Padėsite savo virškinimo sistemai

Šią pozą pirmiausia naudoja, kad palengvintų užspaustų skysčių nutekėjimą ir, kad pagerintų virškinimą. Tokia technika padeda žarnų judėjimui, kas, galiausiai padės organizmui pasisavinti daugiau maistingųjų medžiagų, kovoti su vidurių užkietėjimu ir atstatyti vidinį komfortą, o rezultatai būtinai pozityviai atsilieps jūsų išvaizdoje.

  1. Įgausite psichinę ramybę

Vos 20 minučių jūsų laiko ir jūs nebejausite fizinio nuovargio ir įtampos. Tokiu būdu jūsų smegenys ilsisi, jūs jaučiatės labiau sąmoningi, labiau jaučiate savo kūną, įgaunate sugebėjimą pripildyti jį ramybe.

Tau taip pat gali patikti Daugiau iš autoriaus