Sveikata ir grožis

Kaip nustoti kūprintis?

Svarbu: pratimai turi teikti malonumą! Gali jaustis malonus lengvas skausmas, įsitempimas.

  • Atsisėdame ant užkulnių, atsilenkiame atgal, pakeliame nuo žemės kelius ir tempiame priekinio pėdos paviršiaus raumenis.
  • Ir vėl sėdėdami ant užkulnių, atsilenkiame atgal, pakeliame dubenį į priekį ir į viršų. Tempiame priekinio šlaunies paviršiaus raumenis.
  • Kitas pratimas išoriškai primena gyvatės pozą. Visgi tai tik atrodo, kad panašu. Pirmiausia nereikia į viršų tempti pasmakrės, jis laikomas horizontalioje padėtyje. Antra stipriai neišlenkite liemens, nes gali imti skaudėti. Turite jausti tik tiesiojo pilvo raumens įtempimą. Kitų zonų stenkitės neįtempti. Gali būti, kad pojūtį ne iškart pajusite, pabandykite eksperimentuoti.
  • Kad ant liemens nebūtų apkrovos, kuri atsiranda ankstesnio pratimo metu, atsipalaidavę pasilenkite į priekį ir pabūkite tokioje pozoje 30–60 sek.
  • Atsiremkite abiejų rankų delnų sulenkimais į durų staktą. Pirmiausia tempiame krūtinės apatinės dalies raumenis (delnai yra žemiau pečių), po to viršutinės dalies raumenis (delnai – virš pečių).
  • Tempiame priekinę kaklo dalį. Stovėdami imame tempti abu rankas vienu metu į apačią ir šiek tiek į priekį, o pasmakrę tempiame į viršų. Pajaučiame, kaip įsitempia raumenys.
  • Kompleksą užbaigiame tempdami kūną į viršų. Atsistojame ant pirštų galų, rankų pirštų galus iš visų jėgų tempiame į viršų. Galime įsivaizduoti, kaip mus siurbia kosminis dulkių siurblys ir mes kylame vis aukštyn ir aukštyn…

Ar viską teisingai darote, pajusite, kad kūnas po pratimų išsilenkė, krūtinė atsivėrė, nugara įlinko, o pasmakrė savaime ėmė kilti į viršų.

Related Articles

You cannot copy content of this page