Sveikata ir grožis

Nugara nustojo skaudėti: daryk šiuos 6 pratimus

Nugara nustojo skaudėti iškart Daryk šiuos 6 pratimus. Dėl sėdimo gyvenimo būdo daugeliui mūsų ,
ypač tiems, kurie dirba kompiuteriu, nugaros skausmas tapo įprastas. Ir tai liečia bet kokio amžiaus
žmones! Daug sėdime, mažai judame, nesąmoningai iškreipiame savo stuburą, įsikniaubdami į
išmaniuosius ir planšetes.

Šiuolaikinis gyvenimo ritmas nepalieka mums galimybės skirti daug laiko savo sveikatai. Iš pradžių mes
stengiamės nekreipti dėmesio į pirmuosius problemų požymius. Tačiau kai skausmai tampa stiprūs,
paprastomis priemonėmis jau nepadėsi.

Visada geriau išvengti sveikatos problemų, užkirtus joms kelią!

Šiame straipsnyje mes paruošėme tau 6 paprastus, bet labai efektyvius pratimus stuburui ir nugarai,
kurie nereikalauja atlikimui daug laiko ir ypatingo fizinio pasirengimo, tačiau duoda labai gerus rezultatus!

Jūros žvaigždė

Pavargai po darbo? Tu gali ne šiaip pailsėti, bet ir padėti savo nugarai! Tam reikia paprasčiausiai
atsigulti ant grindų, ištiesti rankas ir kojas į šalis ir truputį pagulėti šioje padėtyje.

Paskui bus labai malonu atlikti sukimus: rankas ir pečius pasukame į vieną pusę, klubus pasukame į kitą.
Paskui grįžtame į pradinę padėtį ir darome tą patį į kitą pusę. Viską atliekame labai lėtai ir atpalaiduotai!

Gulintis akmuo

Ir vėl pratimas tingiems! Jo atlikimui tau prireiks kėdės.

Gulk ant grindų, pageidautina ant šilto kilimo, ir užmesk kojas ant kėdės. Pratimas padės atstatyti
teisingą kraujotaką visame kūne, o nugara galės pailsėti nuo dienos apkrovos.

Lanksti gyvatė

Žmogaus jaunystė nusakoma pagal jo stuburo judrumą. Šio pratimo pagrindas yra gyvatės, gyvūno,
kuris išsiskiria savo lankstumu, elgesys.

Senais laikais išminčiai stebėdavo gamtą, o paskui pritaikydavo tam tikras pozicijas, perimtas iš žvėrių,
fiziniuose pratimuose. „Lanksti gyvatė“ – jogos asana, nepergyvenk, šis pratimas prieinamas kiekvienam.
Tiesiog gulk ant pilvo, atsiremk kojų pirštais į grindis ir kelk korpusą ant rankų taip aukštai, kaip gali.
Svarbiausia jausti raumenų įtempimą, tačiau nepersistengti.

Embrionas

Pasijusk vėl mamos pilvelyje – pagulėk embriono poza. Tam gulkis ant nugaros, sulenk kojas ir patempk
link pilvo, apimdamas jas rankomis.

Būk tokioje padėtyje nuo 3 sekundžių iki minutės. Tu gali daryti šį pratimą net žiūrėdamas mėgstamą
serialą! Tik reikia atsigulti ant grindų.

Stoti į kampą

Pagrindinis šio pratimo tikslas yra visų raumenų atplalaidavimas. Tam, kad padarytum tokį „kalnelį“, tau
pravers gimnastikos kamuolys, jei tu jo neturi, į pagalbą ateis sofos nugarėlė arba kėdė.

Kojos susipynė

Šis pratimas truputį sunkesnis už ankstesnius, bet ir jis nepareikalaus iš tavęs didelio fizinio pasirengimo
ir yra prieinamas kiekvienam.

Gulk ant nugaros, vieną koją sulenk ir po jos keliu padėk antrą. Pasiėmęs už apatinės, lėtai trauk link
savęs, keldamas tą koją, kuri viršuje. Truputį išlaikyk šią padėtį, apie pusę minutės. Daryk po 8 kartus
kiekvienai kojai.

Būtinai daryk šiuos 6 paprastus pratimus ir tu pamirši nugaros bei stuburo problemas kaip baisų sapną.
Svarbiausia – netingėk!

P.S. Tegu šis straipsnis padeda tau tapti sveikesniu, tvirtesniu kūnu ir siela. Jei tau patiko straipsnis,
papasakok apie jį kitiems!

Related Articles

You cannot copy content of this page