Idomybes

Gudrios restoranų meniu pinklės, kurios vedžioja mus už nosies ir verčia užsisakyti daugiau

Atėję į restoraną ar kavinę, mes, žinoma, atsižvelgiame į meniu kainų ir savo piniginės turinio santykį. Tačiau tai nereiškia, kad įstaiga nesiims gudrybių, kurios privers jus pakloti didesnę sumą, nei jūs buvote numatę. Viskas prasideda nuo meniu. Štai kokių triukų griebiasi įstaigos.

Pavadinimuose naudoja „skanias“ priebalses

Tai raidės, kurios sutampa su valgymo proceso tarimu. Pavyzdžiui: M, N.

Išskyrimas rėmeliais

Toks išskyrimas atkreipia didesnį kliento dėmesį.

Riebus šriftas

Riebiu šriftu dažniausiai išskiria būdvardžius, kas didina susidomėjimą patiekalu.

Teksto išskyrimas kursyvu

Tokį triuką dažnai naudoja vyno kortose ir alkoholinių gėrimų meniu. Kaip parodė marketingo tyrimai, toks užrašas pasąmonėje suteikia kokybės pojūtį.

Neįprasti pavadinimai

Patiekalo pavadinimas turi sudominti svečią. Kuo jis poetiškesnis, tuo daugiau šansų jį parduoti.

Viršutinis kairysis kampas

Visi kreipia ypatingą dėmesį į viršutinį kairį kampą. Todėl tai geriausia vieta patalpinti patiekalą.

Virtuvės šefas siūlo

Tokios frazės kaip „virtuvės šefas siūlo“, „restoranas rekomenduoja“ ir „užsisakykite tai“ labai paperka restorano svečią.

Regiono pavadinimas

Įstaigos dažnai naudoja regionų, kurie kelia asociacijas su patiekalais, pavadinimus. Pavyzdžiui „rusiški koldūnai“ ir „uzbekiškas plovas“ bus parduodami žymiai geriau, nei tiesiog „koldūnai“ ar „plovas“.

Prekės ženklai

Meniu dažnai minimi jau išpopuliarėję prekės ženklai. Tai sukuria iliuziją, kad patiekalas ar gėrimas bus skanūs.

Tai jums tikrai patiks!

Visas svetainės turinys priklauso autoriams. Visos teisės apsaugotos. Mūsų tinklalapyje talpinami tik pramoginio pobūdžio straipsniai, surinkti iš visos planetos. Tinklalapio redakcija neatsako už duomenų tikslumą ir aktualumą. Kai kuriuose straipsniuose gali būti netikslių rekomendacijų ir patarimų, galinčių suklaidinti, todėl būtinai pasikonsultuokite su to profilio specialistu, prieš išbandydami.

Related Articles

You cannot copy content of this page