Idomybes

Skauda sprandas, maudžia nugara? Jums reikia teniso kamuoliuko ir vos 4 paprastų pratimų!

Pratimas sprandui

Gulame ant nugaros, dedame porą kamuoliukų po sprandu, kiekvieną iš savo pusės. Ištiesiame kojas ir
atsargiai, atsistumdami pirštais, judiname savo kūną pirmyn ir viršun. Kamuoliukai turi prariedėti po
sprandu ir jis turi išsitiesti, jūs būtinai tai pajusite. Tokioje padėtyje darome 10 gilių įkvėpimų ir grįžtame į
pradinę padėtį.

 

Pratimas kryžmeniui ir klubams

Ši kūno dalis pavargsta, jei žmogus ilgai būna vienoje padėtyje arba nešioja ankštą ir nepatogią avalynę.
Problema sprendžiama paprastai – gulamės ant šono, po klubu dedame teniso kamuoliuką ir pradedame
sukamuosius judesius dubeniu. Tik iš pradžių raskite stabilią padėtį, kad nenukristumėte nuo kamuolio.

Darome tuziną apsisukimų pagal laikrodžio rodyklę , persiverčiame ant kito šono ir kartojame.

Pratimas pėdoms

Nusiauname, dedame kamuoliuką ant grindų, užlipame ant jo, tačiau neperkeliame viso kūno svorio, o
tik truputį paspaudžiame. Arba ne truputį – tai priklauso nuo jūsų pojūčių ir noro pamasažuoti pėdas.

Slystančiais judesiais atgal-pirmyn ridename kamuoliuką pėda, skirdami dėmesio toms sritims, kurios
jaučiasi labiausiai „užspaustos“. Nepamirštame antros kojos!

Pratimai rankoms

Jau suka riešus nuo tos kompiuterio pelės? Ne bėda – sėdamės ant grindų, dedame delną ant
kamuoliuko, antra ją uždengiame ir perkeliame kūno svorį ant rankų, lyg bandydami suspausti žaislą.

Paskui toje pačioje padėtyje imame ridenti kamuoliuką tam tikra trajektorija, kad jo judesiai pieštų
nedidelę žvaigždutę. Dešinėn- kairėn, pirmyn-atgal, neišeinant iš delno ribų. Keičiame delnus vietomis ir
darome antros rankos masažą. Turėtų padėti.

Related Articles

You cannot copy content of this page