Idomybes
Jūsų vaikas turėtų likti prailgintoje grupėje: jis per daug uždaras, – pasakė man mokykloje
Mūsų mokykloje yra prailginta grupė. Gera idėja, žinoma, bet, deja, ne nemokama. Mūsų šeimoje papildomų pinigų nėra, be to, nematau jokio reikalo, kad vaikas liktų grupėje. Aš pati vaikystėje lankiau prailgintą grupę, tačiau tėvams tai buvo nemokama.
Jie mokėjo tik simbolinę sumą už pietus ir viskas, daugiau jokių išlaidų. Vakare, apie penktą valandą, eidavau namo, o po valandos grįždavo mama iš darbo.
Taigi, beveik niekada nebuvau namuose viena, tuo metu užduotys jau buvo atliktos, buvau pavalgiusi, tėvams nereikėjo sukti galvos, kas vyksta su manimi.
Bet mūsų situacija kitokia. Dabar aš esu motinystės atostogose, mažyliui yra pusantrų metų. Tai reiškia, kad aš visada esu namuose, o jei kur nors reikia išeiti, tai dažniausiai vyksta ryte.
Per pietus pasiimu mažylį, einame pasitikti vyresniojo vaiko iš mokyklos. Tada ramiai einame namo, aš pamaitinu vyresnįjį, paguldau mažylį miegoti, o pati padedu vyresniajam su namų darbais.
Žinoma, kartais būna nesusipratimų, bet viskas išsprendžiama ir nieko baisaus neįvyksta. Taigi, prailginta grupė mums nereikalinga. Galbūt, jei ji būtų nemokama, sutikčiau, bet dabar mokėti 56 eurus per mėnesį nėra prasmės.
Ir kam to reikia, jei aš vis tiek namuose. Jei mes visą dieną būtume darbe, tada būtų kitas pokalbis, būtų galima galvoti apie prailgintą grupę ar vakarinę auklę, bet dabar tai neturi prasmės.
Man tai atrodė ne problema, kol problemos nepastebėjo mūsų klasės auklėtoja. Ji paprašė manęs pasilikti ir pasikalbėti.
Suprantate, prailginta grupė – tai ne tik apie pamokas. Tai taip pat bendravimas, kolektyvo priėmimas. Jūsų vaikas turėtų likti prailgintoje grupėje: jis per daug uždaras, – pasakė mokytoja.
Uždaru savo vaiko negalėčiau pavadinti. Jis tiesiog ramus. Ne grupės lyderis, bet ir nesikrausto nuo žmonių. Bendravimo problemų jis neturi. Klasėje yra pakankamai vaikų, su kuriais jis bendrauja. Jį jau kviečia į gimtadienius, o tai jau yra rodiklis. Mandagiai atsakiau mokytojai, kad mums nereikia prailgintos grupės: su sūnaus bendravimu viskas gerai.
Maniau, kad tuo pokalbis baigėsi, bet mokytoja beveik neįsikabino į mane.
Ar jūs nesuprantate, kad šis uždarumas gali virsti sociopatija? Mūsų vaikai kartu žaidžia, piešia, daro užduotis. Ir jūs, kaip matau, turite savo rūpesčių, – nuleido akis į vežimėlį.
Aš jau tiesiai pasakiau, kad dėl to, kad aš motinystės atostogose, mums nereikia prailgintos grupės ir neturime finansinių galimybių tokioms pramogoms. Mokytoja suspaudė lūpas. Sūnus, kaip nelankė prailgintos grupės, taip ir nelanko. Dabar mokytoja bendrauja su manimi labai šaltai, nors anksčiau šypsojosi.
Atrodo, kad ji gauna kažkokį procentą iš tų vaikų, kuriuos veda į prailgintą grupę. Be to, ji nuolat akcentuoja sūnaus dėmesį į tai, kad jam kažkas nesiseka.
Kartu sako, kad jei jis lankytų prailgintą grupę, tokių problemų nebūtų. Mokėkite už mano vaiką pinigus ir mano sūnus eis į prailgintą grupę. Kodėl ji taip įsikibusi? Tikrai ne dėl gilių rūpesčių dėl mano vaiko sėkmės.