Sveikata ir grožis

8 gąsdinantys faktai apie miego paralyžių, kurių negalima ignoruoti

Kas tai yra miego paralyžius?

Iš pavadinimo jau viskas aišku. Tai požymis, kad jūsų organizmas negali normaliai pereiti iš vieno miego ciklo į kitą.

Kitais žodžiais tariant, galva ir smegenys atsibudo, o kūnas vis dar yra gilaus miego būklėje.

Paprastai tai nutinka užmiegant arba atsibundant, t.y. kai susiduria skirtingos miego būsenos.

Požymis Nr. 1: negalėjimas pajudėti.

Požymis Nr. 2: negalėjimas kalbėti.

Požymis Nr. 3: keisti sapnai arba haliucinacijos.

Patarimas Nr. 1: nustatykite tikslų miego grafiką.

Medikai pagrindinėmis miego paralyžiaus priežastimis įvardija nepakankamą išsimiegojimą ir nereguliarų miego grafiką.

Tai visai logiška, jei atsižvelgiame į tai, kad iš esmės miego paralyžius yra perėjimo tarp miego fazių sutrikimas.

Kad to išvengtumėte, stenkitės gultis ir keltis vienu metu ir visada išsimiegoti.

Patarimas Nr. 2: atsipalaiduokite.

Žinoma, tai paprasčiau pasakyti, negu padaryti, bet atsipalaidavimas – puikus būdas išvengti miego paralyžiaus.

Stresas ir nerimas tik skatina miego paralyžių lygiai taip pat, kaip ir košmarų atsiradimą.

Patarimas Nr. 3: Kreipkitės į gydytoją.

Miego paralyžius sutinkamas pas keturis žmones iš dešimties. Ir tai nėra ligos požymis.

Tačiau reguliarus miego paralyžius gali liudyti apie bipoliarinį sutrikimą arba narkolepsiją.

Patarimas Nr. 4: Nemiegokite ant nugaros.

Dar vienas būdas išvengti miego paralyžiaus – pasistengti nemiegoti ant nugaros.

Statistiškai, dauguma epizodų nutinka būtent miegant ant nugaros.

Patarimas Nr. 5: Prisiminkite, kad tai fizinė problema.

Kai kuriems žmonėms, miego paralyžiaus metu atrodo, kad jie miršta arba, kad juos užpuolė demonai. O jei priepuolis nutinka naktį, ar paryčiui, jis, paprastai, visai išsitrina iš atminties.

Maloniau nuo to nebus, bet bent jau palengvės.

Related Articles

You cannot copy content of this page