Idomybes
Gudrios restoranų meniu pinklės, kurios vedžioja mus už nosies ir verčia užsisakyti daugiau
Atėję į restoraną ar kavinę, mes, žinoma, atsižvelgiame į meniu kainų ir savo piniginės turinio santykį. Tačiau tai nereiškia, kad įstaiga nesiims gudrybių, kurios privers jus pakloti didesnę sumą, nei jūs buvote numatę. Viskas prasideda nuo meniu. Štai kokių triukų griebiasi įstaigos.
Pavadinimuose naudoja „skanias“ priebalses
Tai raidės, kurios sutampa su valgymo proceso tarimu. Pavyzdžiui: M, N.
Išskyrimas rėmeliais
Toks išskyrimas atkreipia didesnį kliento dėmesį.
Riebus šriftas
Riebiu šriftu dažniausiai išskiria būdvardžius, kas didina susidomėjimą patiekalu.
Teksto išskyrimas kursyvu
Tokį triuką dažnai naudoja vyno kortose ir alkoholinių gėrimų meniu. Kaip parodė marketingo tyrimai, toks užrašas pasąmonėje suteikia kokybės pojūtį.
Neįprasti pavadinimai
Patiekalo pavadinimas turi sudominti svečią. Kuo jis poetiškesnis, tuo daugiau šansų jį parduoti.
Viršutinis kairysis kampas
Visi kreipia ypatingą dėmesį į viršutinį kairį kampą. Todėl tai geriausia vieta patalpinti patiekalą.
Virtuvės šefas siūlo
Tokios frazės kaip „virtuvės šefas siūlo“, „restoranas rekomenduoja“ ir „užsisakykite tai“ labai paperka restorano svečią.
Regiono pavadinimas
Įstaigos dažnai naudoja regionų, kurie kelia asociacijas su patiekalais, pavadinimus. Pavyzdžiui „rusiški koldūnai“ ir „uzbekiškas plovas“ bus parduodami žymiai geriau, nei tiesiog „koldūnai“ ar „plovas“.
Prekės ženklai
Meniu dažnai minimi jau išpopuliarėję prekės ženklai. Tai sukuria iliuziją, kad patiekalas ar gėrimas bus skanūs.
Tai jums tikrai patiks!