Idomybes

Kokie įpročiai sutvirtina santykius

Prisilaikydami tam tikrų bendravimo taisyklių ir gyvenimo stiliaus, partneriai gali išsaugoti meilę ir sukurti
tvirtus laimingus santykius.

Tai išsiaiškino psichologė iš Pensilvanijos universiteto Siuzi Pilegi Pavelski ir jod kolega, sutuoktinis
Džeimsas Pavelskis. Pastaruosius 10 metų jie praleido tirdami pozityviąją psichologiją, kad išsiaiškintų,
kur slypi laimingų santykių paslaptis.

Kaip tvirtina psichologai, partneriams būtina suformuoti įprotį padėti vienas kitam, palaikyti sveiką aistrą,
pozityviai mąstyti ir kaupti bendrą gyvenimišką patirtį.

„Santykiuose būtina palaikyti sveiką, harmoningą, neįkyrią aistrą, taipogi pozityviai mąstyti, mėgautis
gyvenimiška patirtimi, įgauta kartu, o taip pat tapti vienas kito galia“,- pažymi specialistas.

Tam, kad suformuotumėte šiuos įpročius, reikia laikytis tam tikrų bendravimo taisyklių, prideda Pavelski.
Ji rekomenduoja dalytis su partneriu paslaptimis, vaikiškais ir bendrais prisiminimais ir aptarinėti ateities
planus. Ne mažiau svarbu palaikyti gyvenimą „už santykių ribų“, o taip pat nustoti konkuruoti ir vietoje to
suvienyti pastangas, judant viena kryptimi.

„Skirtingai nuo pasakų, gyvenime nebūna „happy end“. Todėl kad, kaip kiekvienam raumeniui mūsų
kūne, mūsų santykiams irgi reikia treniruočių ir nuolatinio darbo su jais. Jei jūs reguliariai dirbsite su savo
santykiais, jie bus tokie pat stiprūs, kaip jūsų kūnas po reguliarių užsiėmimų sporto salėje“,- sako ji.

Sutuoktiniai Pavelskiai tvirtina, kad pozityvioji psichologija gali ne tik sutvirtinti santuoką, bet ir padėti
partneriams mėgautis savo santykiais ir gauti malonumą nuo kiekvienos minutės, praleistos kartu.

„Sunkiu metu reikia suprasti ir gerbti stipriąsias vienas kito puses ir atminti, kad jūsų partneris – unikali
asmenybė. Fakto, kad jūs su partneriu esate skirtingi, suvokimas padės jus suartinti. Taip pat svarbu
rasti gera vienas kitame ir iš visų jėgų stengtis išsaugoti tą gėrį“ – teigia psichologė.

Related Articles

You cannot copy content of this page