Sveikata ir grožis

Vakarinė mankšta: 3 lengvi pratimai stuburui

Nugarą vakarais skauda maždaug 80 % visos planetos suaugusių gyventojų. Reikalas tas, kad per dieną atstumas tarp slankstelių sumažėja. Jie ima spausti nugaros smegenų šakneles, todėl atsiranda nemalonūs ir skausmingi pojūčiai nugaroje. Be to, susilpnina vidaus organų veiklą. Vakarinės nugaros mankštos užduotis – lengvai ištempti stuburą, tokiu būdu padidinant tą atstumą. Tai padaryti gali kiekvienas žmogus, atlikdamas tam tikrus specialius pratimus.

Pagrindinės pratimų stuburui atlikimo taisyklės yra paprastos. Juos reikia daryti švelniai, be staigių judesių, jaučiant, kaip tempiasi nugaros raumenys ir stuburas. Šiuos pratimus galima daryti kasdien 10–15 min.

  1. Atsitokite keturpėsčias. Įkvėpkite, šiek tiek išlenkite nugarą ir pažiūrėkite į viršų. Taip, kad pajustumėte, kaip išilgai stuburo nuo stuburgalio iki kaklo tempiasi raumenys. Kelioms sekundėms sulaikykite kvėpavimą. Paskui iškvėpkite, suapvalinkite nugarą ir įtraukite pilvą, kad raumenys įsitemptų. Prispauskite smakrą prie krūtinės ir kelioms sekundėms sulaikykite kvėpavimą. Atlikite 7–8 tokius judesius.
  2. Atsigulkite ant nugaros, rankas padėkite ant žemės už galvos. Visiškai iškvėpkite orą. Kairę koją laikykite ištiestą, įkvėpdami vienu metu lenkite dešinę koją per kelį. Šlaunį spausdami prie liemens, abiem rankomis apimkite dešinį kelį. Kelioms sekundėms sulaikykite kvėpavimą, paskui atsipalaiduokite, iškvėpkite ir grįžkite į pradinę padėtį. Pakartokite 5–7 kartus su kiekviena koja.
  3. Atsigulkite ant žemės, padėkite rankas virš galvos ir ištieskie. Kvėpuokite įprastai. Vienu metu tempkite kairę ranką ir koją priešingomis kryptimis. Tą patį pakartokite ir su dešine puse. Pakartoti 5–7 tempimus su kiekviena puse.

Tai jums tikrai patiks!

Related Articles

Close