Idomybes

Kaip vystyti pozityvų mąstymą: 6 būdai

Žmogus galvoja daug: skersai ir išilgai, pirmyn ir atgal. Ir jei anksčiau tai buvo priežastis didžiuotis (žiūrėk, koks aš protingas), tai jogoje tai visiškai ne pasiekimas. Jogai žino: svarbiausia, ne kiek galvoti, o
kaip.

Mintis – tai didi galia. Chaotiškos mintys gali sunaikinti mūsų smegenis, sugriauti mūsų gyvenimą. Baimė gali nužudyti pačią stipriausią meilę, jos nekontroliuojant, abejonės gali nuvertinti visus jūsų privalumus. Teisinga ir atvirkščiai: tyros, šviesios, pozityvios mintys turi galingiausias vibracijas, kurios gali pakeisti fizinę realybę.

Todėl sekantį kartą, kai norėsite pasiduoti negatyvioms mintims, pagalvokite, kuo tai gali baigtis. Konstruktyvi mintis tobulėja, keičia, atgaivina. Negatyvi – tik naikina. Pakeiskite baimę suvokimu, pavydą – susižavėjimu, įtarimus neištikimybe – pasitikėjimu, egoizmą – dėkingumu. Nesilaikykite pykčio, įsiūčio ir smerkimo – jie žalingi ir pragaištingi.

Kaip vystyti pozityvų mąstymą

Mityba. Kaip bebūtų keista, bet mūsų mintys tiesiogiai priklauso nuo mūsų mitybos. Sveikas maistas
atneša sveikas mintis ir atvirkščiai. Štai kodėl, kai mums blogai, mums norisi prisivalgyti greitojo maisto,
negyvo, žalingo maisto. Niekada nesivadovaukite šiuo impulsu – tai ne jūsų natūralus poreikis, o melagingas troškimas, kuris tik pablogins situaciją.

Vienminčiai. Šalinkitės pavydžių, įtarių, kerštingų žmonių – jų energetika nuodinga ir gali jus išbalansuoti. Net jei jums naudinga bendrauti su tokiais žmonės (galbūt jie populiarūs), net jei jums tenka tai daryti (galbūt tai jūsų giminaičiai), korektiškai išlaikykite distanciją tarp savęs ir jų. Tame nėra nieko blogo, niekšingo ar arogantiško. Jūs turite pilną teisę palaikyti savo energetikos higieną. Stenkitės bendrauti su gerais, nuoširdžiais, tyrais žmonėmis, kurie vargu ar linkę į niekšybes ar pavydą.

Kalba. Mąstymas ir kalba glaudžiai susiję. Atkreipkite dėmesį į tai, kokius žodžius tariate. Venkite tokių
formuluočių kaip „aš nekenčiu“, „tai siaubinga“, „koks košmaras“. Atkreipkite dėmesį į tai, apie ką jūs
kalbate, nesivelkite į apkalbas (ne mergaitiškas linksmybes, o būtent gandų, smerkimo, piktdžiugos
skleidimą), neaptarinėkite negatyvių situacijų.

Kontrolė. Lengviau minčiai užkirsti kelią, nei ją nugalėti. Stenkitės būti sąmoningas, kad atsektumėte
momentą, kai negatyvi mintis tik užgimsta jūsų galvoje. Nevystykite jos, nesekite ja. Pirma, ką padarykite
– nesureikšminkite jos. Taip ir pasakykite jai: „Tu tiesiog negatyvi mintis“. Pakartokite keletą kartų. Jei ji
vis tiek nepasiduoda, kažkuriuo momentu sakykite jai: „Užsičiaupk!“ Jūs čia šeimininkas, jūs sprendžiate,
apie ką galvoti, kokį gyvenimą gyventi. Jei jūs nenorite savo galvoje vystyti įtarinėjimų, abejonių, baimės
– jūs galite siųsti juos kuo toliau. Pajuskite skirtumą (kokia aš bukagalvė, nuolat galvoju apie bloga), o
pulti būtent negatyvą.

Joga. Jogos praktika – vienas veiksmingiausių būdų dirbti su sąmone. Su laiku jogui išsivysto intuicija,
situacijos suvokimas, jos priėmimas, žmogus daugiau nedreifuoja per gyvenimą, dabar jis gali atsekti
problemą ir išspręsti ją savo galvoje dar ilgai iki to momento, kai ji išlįs į išorę ir pradės nuodyti gyvenimą.
Poelgiai. Žmogaus, kuris sako tiesą, morališkai švarus,mintys visada pasižymi didžiule energija. Tas,
kuris ilgos praktikos metu išmoko susidoroti su pykčiu, įgauna kolosalią minties galią. Jis gali net
palengvinti kito žmogaus skausmą.

Nebandykite vaikyti nuo savęs nereikalingų ir nenaudingų minčių. Kuo daugiau jūs bandysite tai padaryti,
tuo galingesnis bus spaudimas, tuo daugiau galios jos įgaus. Būkite joms abejingas – kaip Šavasanoje,
tiesiog nekreipkite į jas jokio dėmesio. Nukreipkite savo energiją aukščiau išvardintų punktų
įgyvendinimui , o ne kovai su mintimis. Tokioje švaros ir harmonijos aplinkoje jos paprasčiausiai
neištvers.

Kaip jūs mąstote, tą ir gaunate. Kokios jūsų mintys, toks bus ir jūsų gyvenimas. Tobulinkite savo mintis –
tai įkvėps geriems poelgiams.

Related Articles

You cannot copy content of this page