Idomybes

Kas nutiks organizmui, jei kasdien suvalgysite bent po vieną žuvies patiekalą

  1. Mažėja širdies kraujagyslių susirgimo rizika

Remiantis kai kuriais statistiniais tyrimais, tarp žuvies vartojimo ir hemoraginio insulto yra atgalinis ryšys: kuo daugiau jūros produktų mes valgome, tuo mažesnė rizika. Kiti duomenys nurodo, kad žuvies vartojimas sumažina ir miokardo infarkto riziką.

  1. Žuvų taukai teigiamai veikia smegenų neuronus

Nugalėti senatvę žmonija bando jau labai seniai, ir, visai įmanoma, kad mes jau esame arti to. Pagal naujausius tyrimu, susidoroti su amžiaus pažeidimais medikai tikisi su omega-3 rūgščių pagalba. Šios rūgštys įeina į žuvų taukų sudėtį.

  1. Žuvis padeda sulieknėti

Norintiems sulieknėti, laikas atsisakyti monodietų arba neapgalvoto badavimo ir į savo racioną įtraukti daugiau žuvies. Viduržemio jūros dieta, populiari šiuo metu, paremta subalansuotu žuvies ir daržovių santykiu.

  1. Žuvis padeda sportininkams palaikyti formą

Negana to, kad žuvis padeda sulieknėti, ji leidžia palaikyti raumenų masę sportininkams, padėdama likti formoje intensyvių treniruočių metu. Ši žuvies savybė įtraukia ją kaip būtiną sportinių dietų komponentą. Be to, žuvies taukus rekomenduojama naudoti esant sausgyslių traumoms, kad pagreitėtų gijimas.

  1. Žuvis kovoja su senatve

Pagyvenę žmonės, dėl vykstančių fiziologinių pokyčių, dažnai susiduria su sarkopenija – raumenų masės deficitas, dėl kurio sumažėja raumenų jėgą ir sukelia fizinių funkcijų sutrikimus.

  1. Žuvis gali keisti nuotaiką ir netgi požiūrį į gyvenimą

Žuvis naudinga ne tik kūnui, bet ir sielai. Mokslininkai pažymi, kad omega-3 riebiųjų rūgščių naudojimas (įeinančių į žuvies sudėtį), sumažina depresijos riziką, ypač moterims.

  1. Žuvis naudinga nėštumo metu

Nėščioms moterims taip pat rekomenduojama į savo racioną įtraukti didesnį žuvies patiekalų kiekį. Žuvis, mokslininkų nuomone, palankiai veikia vaiko nervų sistemos vystymąsi, taip pat kognityvines vaiko smegenų funkcijas.

Tai jums tikrai patiks!

Related Articles

You cannot copy content of this page