Idomybes

Nemiga. Patarimai nuo nemigos

Sveikas miegas yra sveikatos ir geros savijautos garantas. Miego trūkumas atsiliepia žmogaus fizinei ir dvasinei būsenai. Miego sutrikimai turi įtakos žmogaus imuninei sistemai, darydami ją žymiai pažeidžiamesne peršalimo ir kitoms ligoms, įtakoja atmintį ir silpnina dėmesio koncentraciją. Žmonės su miego sutrikimais dažnai būna dirglūs ir gali užmigti netinkamose vietose. Toks miego sutrikimas gali pasireikšti negalėjimu užmigti arba miego pertrūkiais. Tokia būsena turi daug priežasčių.

  • naktinių pamainų darbo grafikas;
  • kai kurių vaistinių preparatų arba energetikų vartojimas;
  • kai kurie susirgimai, lydimi skausmų;
  • psichologinės ir emocinės problemos.

Pabandykite pasinaudoti kai kuriais patarimais.

Stenkitės pabusti ir gulti miegoti nustatytomis valandomis jūsų biologinio laikrodžio programavimui.

Miegui palikite pakankamą valandų skaičių.

Nemiegokite dieną.

Prieš miegą pageidautini pasivaikščiojimai gryname ore.

Reguliarūs fiziniai pratimai gerina miegą, bet ne anksčiau, nei likus 2 valandoms iki miego.

Negerkite gėrimų, turinčių kofeino, ir nerūkykite prieš miegą. Kofeinas ir nikotinas dirgina nervų sistemą.

Nevartokite alkoholinių gėrimų prieš miegą.

Neprisivalgykite prieš miegą, ir negulkite pernelyg alkani.

Meditacija prieš miegą tikrai padeda užmigti kietu miegu.

Gerai padeda žolelių arbata su šaukšteliu išmaišyto medaus.

Dar yra tokia priemonė, vadinama melatoninu – miego hormonu. Tai medžiaga, kurią išskiria kankorėžinė liauka ir kuri įtakoja normalų sveiką miegą, tačiau su amžiumi mūsų organizme jos gaminama vis mažiau ir mažiau, todėl ši medžiaga gaminama tablečių pavidalu.

Jei aukščiau išvardintos rekomendacijos jums nepadeda, tai geriau kreiptis į gydytoją, kad išsiaiškintų priežastį ir skirtų atitinkamą gydymą.

Ramaus, gilaus jums miego!

Tai jums tikrai patiks!

Related Articles

You cannot copy content of this page