Idomybes

Moterys už vairo pyksta dažniau, nei vyrai. Tyrimas.

Jūs sutinkate?

Moterys už vairo elgiasi agresyviau už vyrus. Tokį rezultatą pateikė tyrimą atlikęs Britanijos Hyundai markės padalinys. Apklausti buvo 1000 Britanijos vairuotojų.

Korėjos prekinio ženklo atstovai netgi pateikia tikslius skaičius: moterys už vairo vidutiniškai 12 procentų piktesnės už vyrus. Moterys dažniau signalizuoja ir rėkia ant pravažiuojančių automobilių. Be to, jos 14 procentų daugiau pyksta ant keleivių, duodančių vertingus patarimus, ir 13 procentų mažiau pakančios vairuotojams, pamirštantiems įjungti posūkio signalą.

Tyrimo metu dalyviai vertino savo emocinę reakciją į įvairius dirgiklius, įskaitant garsus, kvapus, liečiamuosius ir skonio pojūčius įvairių vairavimo scenarijų metu

Tyrimo vadovas Patrikas Faganas, elgesio psichologas iš Londono Goldsmito universiteto mano, kad moterų-vairuotojų agresijos priežastis slypi senoviniuose instinktuose. Moterų „apsauginiai“ instinktai labiau išvystyti, tai verčia jas aštriau priimti pavojų ir agresyviau į jį reaguoti.

Tyrimas taip pat parodė, kad yra dvi dominuojančios emocijos, kurias žmonėse iššaukia vairavimas: laimė ir laisvės jausmas, kurį jis suteikia ir pyktis, kai vairuotojas jaučia prarandąs situacijos kontrolę. 51% respondentų prisipažįsta, kad būtent laisvės jausmas yra vairavimo pomėgio priežastis. Dar 19% paminėjo mobilumą, o 10% – nepriklausomybę.

По словам исследователей, пение во время вождения дарит 54% водителей ощущение счастья. Восемь из десяти слушают музыку в машине. Самые популярные композиции у британских водителей — «Bat Out Of Hell»  американского рок-исполнителя Мита Лоуфа и «Bohemian Rhapsody» группы Queen.

Tyrėjai nustatė, kad 54% vairuotojų dainavimas vairavimo metu suteikia laimės jausmą. Aštuoni iš dešimties klausosi muzikos automobilyje. Pačios populiariausios britų vairuotojų kompozicijos yra „Bat Out Of Hell“  amerikiečių roko dainininko Meat Loafo ir grupės Queen „Bohemian Rhapsody“.

Tai jums tikrai patiks!

Related Articles

You cannot copy content of this page